måndag 9 april 2012

Ett skåp fullt med minnen.


 Jag älskar gamla saker...och kan inte låta bli att samla...på små vackra ting. Samtidigt försöker jag att inte pynta på för mycket. Det är svårt....Jag tycker om att titta på vackra saker och vill helst inte gömma undan för mycket i skåpen. Men jag kan få spader på mig själv när det blir för mycket....
Därför har jag gjort ett samlingsskåp där jag kan samla vackra saker för en man och hans dam.


 Det är som ett tittskåp som jag öppnar lite då och då ...bara för att titta.


Mannen längst upp är en släkting till mig på min pappas sida. Så stilig i sin uniform. Jag tycker att det är perfekt med samlarskåp. Håller dammet borta samt hemmet mindre plottrigt.

Ha det gott Carina

2 kommentarer:

  1. Hur fint som helst ! I love !!! Hm, kanske också behöver ett minnesskåp...
    Ha en härlig vecka ! Jag är ledig denna vecka också sen är det kört ! Gud bevars jag har blivit gruppledare ! Ser verkligen fram mot mer i plånboken, som har varit väldigt tom & öde på sista tiden... ;)
    Kramis Svägis

    SvaraRadera
  2. Underbart "tittskåp" skulle också behöva ett sådant för allt man samlar på men här ligger mycket nerpackat:( Men emellanåt "skyltar" jag om;)) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera