söndag 11 mars 2012

Helgens Loppisfynd.


Ville bara dela med mig av helgens loppisfynd. Det blir svårare och svårare att hitta bra fynd. Men jag får väl vara rätt nöjd ändå. Gjutjärnsträdet stod en kvinna och höll i.....och jag höll andan. Yes!!!hon ställde ner det!! Och vips var den i min korg istället. Dessa vita skålar samlar jag på. Vill byta ut alla mina skålar till endast dessa.
Tänk vad många mil man kan åka med förhoppningen att man ska hitta något speciellt som nån annan ratat. Ibland kommer man inte hem med något, och det man kommer hem med behöver man egentligen inte. Men jag är i gott sällskap...mannen följer alltid med. Han är världens bästa.
Ha det gott Carina

3 kommentarer:

  1. Följer mannen alltid med ... ;) Oooooo ! :O
    Vilket fint kort på tjejerna !!! I like !
    Jag hade samma tur sist...en hade tagit en jättefin väska & jag blev så avis. Sen stod samma tjej i kassakön utan väska !?`Vad hade hon gjort av den !? Snodde runt som en galning innan jag hittade den Phu ! MIN !!!! :D
    Kram Anki

    SvaraRadera
  2. Vilket underbart loppisfynd, skålen är fin den med men inte riktigt i min smak:) Det är allt tur att vi har så fina män Carina, inte alla som har det inte;)) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera