torsdag 16 februari 2012

Möbeldesign ala`Carina...


 Jag gillar att göra om saker till något nytt. Det finns oftast inte det jag vill ha i affärer. Om det finns... så finns det inte tillräckligt med pengar i min börs som räcker till det som  jag faller för. Jag fick en sekretär av maken i  födelsedagspresent förra året. Han fick bara bygga om den lite. Spegel samt ett par konsoller från en pigtittare fick bidra till det nya utseendet. Sen gick jag loss med pensel och sandpapper.


Det här glashuset fjäskade jag till mig från maken också. Men det blev bättre med underedet ifrån pigtittaren  under. Så här kan jag hålla på...
Så ni förstår att jag måste ha många reservdelar till alla mina projekt. Trots att vi bor i ett stort hus så klagas det på att jag tar för stor plats. Det  gör jag verkligen.
Hoppas att jag kan inspirera er att tänka utanför ramarna.
Kram
Carina

3 kommentarer:

  1. Underbart Carina:)) Känner igen mig i mycket, får ofta höra att "jag skulle aldrig kunna tänka mig att det skulle kunna bli så här" :)) Men jag ligger nog hästlängder efter dig ändå;)) Kram/Monne

    SvaraRadera
  2. Hur fint som helst Carina ! Det gäller att vara lite klurig... ;) Det jag saknar hemma är väggar att möblera emot !!! Det är bara en massa dörröppningar, fönster & kakelugnar. Finns inget utrymme för fina möbler :((
    Kramis Svägerskan

    SvaraRadera
  3. SÅ vackert resultat!

    : )

    KRAM, Jenny

    SvaraRadera