söndag 14 mars 2010

Nära och kära i helgen.

Vad man har det bra!!! En man att älska...barn, djur, kattbarnbarn och vänner. Helgen har jag tillbringat med representanter ur alla kategorierna. Tack till er alla för en underbar helg.
Innan jag åkte iväg till Göteborg så han jag att pyssla en ny stut till sovrummet.

Och köpa en ny liten spetskrage på Loppis till min gipsflicka.


Sen har jag inte hunnit med så mycket mer pyssel, förutom all trädgårdskeramik som jag gjorde hos Linda Lunda. Men det dröjer ett tag innan jag kan visa upp det.
Ha det så gott i veckan!!!
Carina

1 kommentar:

  1. Vad fint du skriver om din familj,....det är ju trots allt det viktigaste vi har!

    ...suck, vilken fin strut du har gjort, jag har haft sååå dåligt med pysselinspiration de sista, behöver ha Carinapåfyllning tror jag *ler*.

    Såg att du har använt dina strumpebandshållare till tagsen, ...jag har glömt bort att jag hade dom. Så kan det bli när man samlar på allt,..till slut ser man inte skogen för träden, hihi!!

    Kramelikram stumpan. Cin

    SvaraRadera